Bine ați venit la magazinul online BioZyme!

Cosul meu:

0item(s)
Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

0

×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Transport și Retur

  • Transport și Livrări

    Datele de livrare estimate sunt oferite clienților prin intermediul unui email de confirmare odată ce comanda a fost plasată. Veți mai primi un email de la noi în momentul în care se face expedierea produsului și încă unul în momentul în care marfa a fost livrată pentru a ne asigura că aceasta a fost transportată, manipulată și predată în mod corespunzător. Timpul de livrare variază în funcție de disponibilitatea produsului și de metoda de transport. Pentru orice probleme vă rugăm să consultați email-ul prin care s-a confirmat comanda iar în cazul în care acele informații nu vă sunt suficiențe vă rugăm să ne apelați cu încredere prin serviciul clienți. Bio Zyme lucrează din greu pentru a vă asigura produse de calitate expediate și livrate într-un timp util. Apreciem afacerea dumneavoastră și asteptăm cu nerăbdare să vă onorăm comenzile.

    Cu o valoare a comenzii de minim 1000 lei transportul este gratuit. Această ofertă este valabilă numai pentru transportul de tip “standard”, terestru, în România. Oferta nu este valabilă pentru produsele care necesită condiții speciale de transport și sunt clasificate drept "mărfuri periculoase".

    Mărfurile periculoase includ, dar nu se limitează la: materiale ce necesită temperaturi de stocare și transport speciale, materiale ce sunt inflamabile, combustibile, corozive, reactive, oxidante, toxice, radioactive, infecțioase, inclusiv spray-uri. Gheața carbonica este de asemenea inclusă în această categorie. 

    În acest moment nu facem livrări pentru toate produsele pe care le vindem în România și în alte tări. Bio Zyme poate totuși furniza servicii de transport și în alte țări dar doar pentru anumite mărfuri si bunuri și după ce a fost acceptată ofertă noastră de preț și plata a fost înregistrată. Pentru mai multe informații despre achiziționarea produselor noastre în alte tări decât România, vă rugăm să verificați aici lista partenerilor și colaboratorilor noștri.

  • Retur și Schimb

    Sperăm sunteți mulțumit cu fiecare achiziție Bio Zyme făcută. Credem cu tărie în produsele noastre și în calitatea acestora. Dar dacă totuși aveți nemulțumiri vă rugăm să ne contactați pentru rezolvarea cât mai rapidă a problemei. Totodată, experții noștri vă stau la dispoziție, gata să vă răspundă, în cazul în care există o întrebare cu privire la utilizarea sau funcționalitatea unui anumit produs. 

    Oferim garanție de satisfacție la toate produsele noastre în următoarele condiții:

      • Ne contactați în termen de 14 zile de la primirea produsului (produselor)
      • Când le primim înapoi ele sunt nefolosite și în ambalajul original
      • Responsabilitatea pentru costurile taxelor de retur vă aparține. Restituirea sumelor se face în contul din care ați făcut plata.

    Vă rugăm să urmați pașii de mai jos pentru returnarea unui produs către Bio Zyme:

    • Obțineți formularul de retur sau schimb prin trimiterea unui email către echipa noastră de asistentă clienți la adresa sales@biozyme.ro;
    • Trimiteți produsele pentru retur sau schimb înapoi la noi: S.C. BIO ZYME S.R.L., 31A George Valentin Bibescu, Cluj-Napoca, Cluj 400365, România. Pachetul trebuie să conțină: formularul completat și produsul (produsele) în ambalajul lor original (vă rugăm să le ambalați în siguranță); 
    • Prelucrarea restituirii sau înlocuirii: Ne străduim să procesăm solicitarea dumneavoastră cât mai repede posibil dar cu toate acestea în timpul perioadelor aglomerate, vă rugăm să permiteți un maxim de 7 zile lucrătoare. Dacă returnați un produs defect în termen de maxim 14 de zile de la primirea acestuia, taxele poștale vă vor fi returnate în termen de până la 14 zile.
Newsletter
Follow us